
Jeśli szukasz możliwości rozwoju swojego biznesu i dotarcia do nowych odbiorców, prawdopodobnie znasz już związane z tym wyzwania. Dobra wiadomość? Istnieje wiele sposobów na promowanie swojej firmy i maksymalizację widoczności online. To powiedziawszy, ważne jest, aby przygotować się przed skokiem do swojej pierwszej kampanii marketingowej Youtube. Jeśli nie, są szanse, że może skończyć się z mało, aby pokazać dla swoich wysiłków.
Stwórz atrakcyjną strategię treści
Jeśli chcesz rozwijać swój biznes i docierać do nowych odbiorców, musisz tworzyć wysokiej jakości treści. Ale, co to dokładnie znaczy? Przede wszystkim musisz mieć jasną strategię. Co próbujesz osiągnąć tworząc filmy na YouTube? Dlaczego chcesz tworzyć treści w pierwszej kolejności? Myśląc o swojej strategii treści, pamiętaj o tych rzeczach: – Staraj się, aby tematyka Twoich filmów była na tyle szeroka, aby przemawiała do szerokiego grona segmentów odbiorców. Innymi słowy, nie chcesz poruszać tematów, które są zbyt specyficzne dla konkretnych odbiorców. – Połącz swoje filmy z innymi działaniami online – zarówno na YouTube, jak i poza nim. Pomoże to uczynić Twoją markę bardziej istotną, zwiększyć jej świadomość i sprawić, że będzie lepiej zapamiętana.
Wykorzystaj analitykę do informowania o swoich działaniach marketingowych
Bez względu na to, jak wiele niesamowitych rzeczy dzieje się w Internecie – a uwierz nam, że tak – nic nie jest doskonałe. W rzeczywistości jest prawdopodobne, że już zorientowałeś się w niektórych z tych problemów: Pytanie za milion dolarów: jak naprawić te problemy? Cóż, jeśli wiesz, gdzie są problemy, możesz lepiej określić, na czym się skupić. Ważne jest również, aby pamiętać, że nie można pokryć każdego rodzaju treści, które mogą zainteresować twoich odbiorców. Ważne jest więc, aby skupić się na typach treści, które najprawdopodobniej zainteresują Twoich odbiorców i dostarczą im wartości.
Be sure to include a call to action
Wraz z badaniem słów kluczowych, tworzenie angażujących filmów jest jednym z najlepszych sposobów na zbudowanie lojalnej i zaangażowanej publiczności. Dlatego ważne jest, aby upewnić się, że na końcu każdego wideo znajduje się wezwanie do działania. Co to jest wezwanie do działania? Jest to w zasadzie instrukcja dla twoich odbiorców, aby coś zrobić. Na przykład, możesz poprosić kogoś, aby zasubskrybował Twój kanał, zostawił komentarz lub udostępnił Twoje filmy w mediach społecznościowych. I, to tylko kilka przykładów rzeczy, które twoi widzowie mogą zrobić, gdy zostaną skierowani do śledzenia cię na YouTube. Więc dlaczego ważne jest, aby zawrzeć wezwanie do działania?
Nie zapominaj o głosie i osobowości swojej marki
Podczas tworzenia strategii treści ważne jest, aby pamiętać o głosie i osobowości swojej marki. Oznacza to, że nadal należy pamiętać o tych cechach podczas tworzenia strategii treści swoich kanałów YouTube. Po pierwsze i najważniejsze, Twoje markowe treści muszą pozostać autentyczne dla Twojej marki. Należy unikać tworzenia treści, które sprawiają wrażenie, jakby za bardzo starały się być zabawne, informacyjne lub inspirujące. Jeśli zapamiętasz jedną rzecz z tego artykułu, niech to będzie to: twoje treści muszą być prawdziwe dla twojej marki.
Pokaż, a nie tylko powiedz, dlaczego widzom powinno zależeć
Tak, możesz wykorzystać swoje filmy do wyjaśnienia swoich produktów i usług oraz pokazania, jak działają. Ale to nie jedyna rzecz, którą możesz zrobić ze swoimi filmami. Możesz również wykorzystać swoje filmy, aby podzielić się swoją historią i pokazać kulisy swojego biznesu. Możesz użyć swoich filmów, aby opowiedzieć historię swojej marki, pokazać jak wygląda Twój zespół lub podzielić się tym, jak spędzasz swój dzień. Choć z pewnością nie musisz używać swoich filmów do opowiadania historii swojej marki, musisz pamiętać, że próbujesz zbudować relację ze swoimi odbiorcami. A relację buduje się poprzez zaufanie, a zaufanie buduje się poprzez dzielenie się swoją historią z odbiorcami.
Pomóż widzom znaleźć Twoje treści dzięki tym wskazówkom
Upewnij się, że opis Twojego kanału jest dokładny, dobrze napisany i szczegółowy. – Używaj odpowiednich słów kluczowych w opisie i tytułach wideo. – Dodaj wezwanie do działania w opisie swojego filmu, aby widzowie mogli kliknąć na link do Twojej strony. – Dodaj pomocny i informacyjny opis do swoich filmów pod opisem Twojego kanału, aby opis Twojego kanału był pierwszym miejscem, w którym widzowie zobaczą Twoje filmy. – Dodaj miniaturkę każdego filmu, aby Twoje filmy były łatwe do znalezienia i odkrycia.